Ovanligt

Nu när jag är klar med läsningen tills imorgon blev jag faktiskt sugen på att göra en sån här lista som jag gjort tidigare - en Dagens, så att säga!

Dagens låt: Dancing with tears in my eyes - Ke$ha
Dagens dusch: Strax
Dagens frisyr: Uppe i knut
Dagens smink: Inget
Dagens händelse: Att jag vaknade ca 4 timmar tidigare än vanligt, alltså kl.11
Dagens planer: Slappa och kolla på tv
Dagens vill ha: Massor med nagellack från O.P.I.
Dagens saknad: Ett liv
Dagens drog: Nikotin
Dagens tråkigaste: Att vänta på att "korven" med ärtsoppa ska tina så att jag kan äta den
Dagens finaste: Solen och fågelkvittren
Dagens måste: Egentligen ganska många saker, men orka!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Har inte köpt nåt idag
Dagens mat: Mackor och ärtsoppa
Dagens sjuka: Känner mig ganska frisk
Dagens kärlek: Den lilla kontakt med omvärlden jag får genom bloggar, FB och Twitter
Dagens mående: Lite trött
Dagens roligaste: Citatet på Frajs blogg om samtalet med hennes bror. OCH citatet jag hittade i Wikipedias artikel om "Ides of March" från en bok om collagestudenters kunnande: "Caesar was assinated on the Yikes of March. When he was assinated, he is reported to have [said] 'Me too, Brutus!'" Det var inte många rätt där ;D

Kommentarer
Postat av: Martina

men va tusan ida! du måste ju berätta för mig att du har börjat blogga igen! märkte det av en slump nu bara när jag var inne å kikade på sandras blogg! Skärpning! ;) hoppas allt e bra med dig!!

många kramar från götet

2010-03-16 @ 22:17:28
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0