Nu ska ni få att läsa!

Jajjemänsan! Det är jag som är tillbaka igen! Kände bara att jag var tvungen att skriva om något som "hände" precis, om man kan kalla det det.
I vilket fall så vet ni ju redan att jag är med i Viktklubb (vilket går mycket bra, måste jag säga) och där läste jag nu precis om ett evenemang som hette "Svenska Hälsocampen". Lät kul tyckte jag och läste vidare. 4 veckors hemmaträning, 1 vecka helpension på nån gård med gratis träning, massage, kiropraktik, dietister och föreläsare, och så 3 veckor hemmaträning igen. Så skulle man få receptet till att föra ett hälsosammare liv hemma!
En liten bonus var att Martin Lidberg, brottaren, skulle vara med och coacha.
Lät ganska spännande tyckte jag och tänkte att det kanske lät lite för bra för att vara sant. Det var det inte. Men kanske lite för DYRT! Letade runt på deras hemsida (svenskahalsocampen.se) och hittade tillslut vart det stod vad det kostade. Jag citerar: "Kostnaden för att delta på Hälsocampen 2010 är totalt 19 500 kr."
Tappade hakan! Vad fan tror dom att man skulle punga ut nästan 20 000 spänn för att få lulla runt på nån jävla kursgård med Martin Lidberg?!?! Tack, men jävligt mycket nej tack! De andra "hemmaperioderna" ska jag ju klara helt själv!

Lämnar genast tanken om detta event bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0