Uppdatering

Nu var det så där längesen jag skrev igen, så det är väl dags för en uppdatering. Just nu händer det ganska mycket, intensiva dagar framöver...
Min syster Viveca och hennes sambo Martin är här på besök tills på måndag morgon, vilket är superkul! Sen är det väl ingen som missat att det är bröllop på lördag, vilket också ska bli superkul! Ser fram emot detta :)
På tisdag kommer Sandrish ner på besök i ungefär en vecka, så det ser jag också fram emot!

Ja... vad händer annars?... Försöker plugga mellan varven. Är ju bara ett par veckor kvar på terminen, så nu gäller det att ligga i! Ganska skönt är det att veta att portfolion kan lämnas in fram till midsommar, men jag måste bli klar innan jag åker hem den 16:e. Så den ska jag satsa på när hemtentan (omtenta eftersom jag sket i den första) är inskickad den 5:e. Än så länge har jag koll på läget!

Snart ska vi gå ner på stan och shoppa lite nödvändigheter inför lördag till mig, och lite presenter till de där hemma. Sen blir det lite plugg för mig, för jag måste bli klar med en uppgift som ska in på måndag. Bara 2 sidor, men kräver ändå lite tankeverksamhet ;)


Så! Nu ska jag hoppa in i duschen! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Syrran&Martin

Tack för en jätteskojig helg!! Alltid lika mysigt och roligt att få hälsa på dig. ...och fina Härnösand. :-) Lycka till med sista skolarbetet innan sommaren!!

2009-05-25 @ 18:34:42
Postat av: IdaS

:D Tack! Och detsamma, måste man väl säga! Jättekul att få besök, särskilt från er :)

2009-05-26 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0