Bara för att

Kopierar Ida, bara för att visa att jag lever och uppdatera er lite. För övrigt har jag fastnat ganska hårt för Twitter just nu. Sjukt kul att följa kändisar up close ;D

Dagens låt: Supermassive Black Hole - Muse
Dagens dusch: Kommer snart
Dagens frisyr: Vet inte än... fönat nedsläppt?
Dagens smink: Första gången på en vecka
Dagens händelse: Mamma fyller på mitt mobilsaldo så att jag får 1000 fria sms till 28/6
Dagens planer: Äta god mat och sätta arslet i gungning på Villan ikväll!
Dagens vill ha: Bruna ben
Dagens saknad: Göteborg/Kalvsund
Dagens drog: Twitter
Dagens tråkigaste: Blåst
Dagens finaste: Kaffefläcken på min pyjamas-tröja
Dagens måste: Raka benen
Dagens dricka: Zoega's Pasion Colombia
Dagens köp: Cigg på OK
Dagens mat: Rostat bröd med tunna skivor kokt skinka och O'boy
Dagens sjuka: Snorig
Dagens kärlek: Alla fina vänner!
Dagens mående: Skakis av koffein kicken
Dagens roligaste: (Twitter) Tom Felton (spelar Draco Malfoy): "took my helmet off for 2 seconds whilst playing cricket and what are the chances! cricket ball smacks into my forehead! i have a red mark!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0