Ytterligare ett test

Fick ett mail från syrran, ni vet där man ska fylla i om sig själv och skicka vidare. Men jag tänkte skona mina vänner från det och istället lägga upp svaren här, så att ni kan läsa om ni vill! Ska även hänvisa syrran hit för att se mina svar :)


1. När gick du upp idag?
Typ 10.30


2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor


3. Senaste filmen du såg på bio
Wanted


4. Favorit tv-program
House! och Top Model när det går


5. Vad åt du till frukost? 
Har inte ätit frukost än, men det blir nog mackor med keso och jordgubbsmarmelad


6. Vad är ditt / dina andranamn?
Maria Helena


7. Din favoritmat?
Mamma's kalopps. Annars lax eller kyckling.


8. Vilken mat gillar du inte?
Ost (t.ex. på gratänger), djur som aldrig haft ben eller ögon, typ sniglar eller ostron/musslor...
 

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Vem lyssnar på CD? Måste jag välja får jag väl säga..öhm... Skin and bones med Foo Fighters


10. Vilken bil kör du?
Ja, just precis. Vilken bil?
 

11. Vilken är din Favoritmacka?
Får härma syrran och säga nåt från Subways; grillad kyckling med allt utom saltgurka och paprika, och så honey-mustard-dressing!


12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Oj, det finns några att välja på... Jag är ganska svensk och håller med Jantelagen; tro inte att du är bättre än någon annan!


13. Vilka är dina favoritkläder?
Mysbyxor, mina boxarlinnen och ett par riktigt ingångna sneakers
 

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka?
Taj Mahal. Akropolis. Jerusalem. Marocko. Japan. Om jag verkligen fick välja vart jag ville, så varför inte en tripp till rymden?


15. Favoritklädmärke?
Esprit - DOM har jeans i min storlek, till skillnad från alla andra!
 

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Ska man tänka på det redan? Nånstans i Sverige blir det nog. Ute i skogen ;)


17. Favorittid på dagen?
Har ingen...
 

18. Var är du född?
Borås BB


19. Vilken är din favoritsport att se på?
Handboll eller hockey. Där är det iaf lite action, till skillnad från tråkig fotboll...


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Alla, eftersom jag publicerar det på bloggen... Duh!
 

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Men!

22. Coca Cola eller Pepsi?
Helt klart Coca-Cola!
 

23. Fotboll eller ishockey?
Ishockey


24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla. Se bara som jag inte jag somna förens 04.30 på morgonen!
 

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr. Tycker inte om att ha folk nära mina fötter...
 

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Öhm... Nä, inte vad jag kan komma på... Att jag ska på AC/DC i sommar?
 

27. Vad ville du bli när du var liten?
Kassörska eller arkeolog. Bra spännvidd, där!
 

28. Bästa barndomsminnet?
Säger som syrran; somrarna ute på landet, då sommaren aldrig tycktes ha ett slut.


29. Varit i Afrika?
Nej.
 

30. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
Jag har ett svagt minne av att typ Benny ska ha blivit utsatt på Villan nån gång? I så fall var jag med och rullade då!


31. Varit med om en bilolycka?
Nej, inte än (peppar, peppar)
 

32. Favoritdag i veckan?
Fredag. Helgen är kommen och till skillnad från lör-sön är affärerna fortfarande öppna länge.


33. Favoritblomma?
Liljor! Tycker även mycket om skogstjärnor och liljekonvalj.


34  Favorit-snabbmatsrestaurant?
Burger King. Helt klart!
 

35  Har du någon cykel? 
Jajjemän! Reine har gått i vinter-ide i källarförrådet.
 

36. Vem fick du senaste mailet från?
Syrran, med de här frågorna.
 

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
NK. Okej, det är en galleria, men iaf!


39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Men det va la då ett jävla tjôt om dessa brev!!


40. Senaste personen du delade en middag med?
Pippi
 

41. Vad sysslar du med just nu?
Förutom att svara på dessa frågor, så skriver jag hemtenta, som jag tänkte bli klar med idag!


42. Favoritfärg?
Lila!
 

43.  Hur många tatueringar?
Beror på hur man räknar, men vi säger 3 för enkelhetens skull. Är jävligt sugen på en ny snart, men jag ska faktiskt försöööka hålla mig iaf ett år till, för guds skull!


44. Hur många sänder du det här mailet till?
Nada


Kommentarer
Postat av: Sandrish

Åh, AC/DC, jag vill också!

2009-03-11 @ 12:40:31
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: Martina

8. Vilken mat gillar du inte?

Ost (t.ex. på gratänger), djur som aldrig haft ben eller ögon, typ sniglar eller ostron/musslor...



Så jävla KLOCKREN!! :D Fast ost är Aldrig gott.. men annars alla rätt ;)

2009-03-11 @ 16:55:40
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: IdaS

Sandrish - Åh, Michael Jacksson, jag vill också! ;P



Martina - Haha, tackar! Ost är okej i väldigt små mängder, om det är vanlig ost vi snackar om. Brie och mögel går desto bättre ;D

2009-03-11 @ 20:11:00
Postat av: Ida Kentner

Snor :)

2009-03-11 @ 20:22:08
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: IdaS

Okej =)

2009-03-12 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0