Rolig lista

Ida hittade en jätterolig lek på Karro's blogg, och nu gör vi denna båda två!

  1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?  Hej har det gått bra idag? 
  2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Ska du med och handla? 
  3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?  Jepp!
  4. Vilket sms blev du mest berörd av? Hej gumman! Jag lyckades fixa räkningen så du behöver inte ta med dosan imorgon... 
  5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Jaha okej, jag kanske kommer gå dit lite senare :) 
  6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Jag tror det, vad då? :) 
  7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Ok, jag är kvar till 15.45 typ ;) 
  8. Vad vill du höra mest av allt? Lyllo ;) finns hembryggt kaffe hos mig om du vill ha en kopp :) 
  9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Jupp fixar det ikväll :)
  10. Vilken är din mest romantiska replik? Låter bra :)
  11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Tur tur, nu är jag pank

Så här gör du:
1. Ta fram mobilen
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.


Kommentarer
Postat av: Sandrish

Haha, den sista var ju bara för rolig! :D

2009-03-21 @ 14:11:49
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: anna

Så tokigt det kan bli =) haha

2009-03-21 @ 14:18:19
URL: http://vitstuga.blogg.com
Postat av: IdaS

Haha, ja jag gillar också den sista! Så jävla klockis! ;D

2009-03-21 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0