Mycket nu

Sitter här med en jättekopp kaffe och försöker planera dagen i mitt huvud...
Först och främst ska jag rätta en massa verbtest som eleverna på min praktik har gjort i veckan (jo, jag har praktik nu, så jag har inte hunnit skriva nåt här... eller egentligen typ glömt bort att skriva nåt här ;P). Sen ska jag försöka planera ett Irland-moment som de ska ha i engelskan och som jag ska ha hand om helt själv  :S

Jag måste vara klar senast 15, för 15.30 ska jag vara nere på rut&karl och få håret fixat inför ikväll! Det finns en plats över, efter en miss i kommunikationen från min sida till Helén, så om det är någon annan som känner sig sugen, hör av er! 100 pix kostar det!
Efter det får jag väl dra på mig en sjal över huvudet och knata hem, för det har ju börjat snöa IGEN!! Jag blir så trött på denna jävla snö! Som jag sa till Sandra; jag hänger mig snart i stuprännan eller nåt! Mamma menade på att man inte kan räkna med att se någon tendens till vår innan april, men för helvete! Nu kan det räcka, tycker jag!

Senare blir det förmodligen fest hos Jim innan utgång på Svensson's, som vanligt. Får hoppas att jag inte springer på någon av mina elever ikväll... Om jag blir full, det vill säga. Men som jag sa till mina lärare när de protesterade högljudt mot att festa när man har praktik (eller är lärare), så kan man ju bara säga typ "Du känner mig, jag känner dig. Vi ses på måndag" och så undvika konversationer. Eleverna är nog ganska oförlåtande om man skulle vara berusad och ge sig in i en diskussion eller nåt. "Är du inte full nu, som du var i lördags" kan nog spöka ganska länge om man skulle göra bort sig...
Nä! Sånt ska inte få "kramp my style"!


Nu ska jag sätta igång med rättandet! Vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Också less på snön! men tydligen så hjälper den snön som kommer nu till med att ta bort den snö som redan finns så det finns kanske nåt positivt i´det ändå? även om det känns förjävligt! GE MIG SOMMAR!!

2009-03-29 @ 20:01:26
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0