Lista

Tar denna listan från Ida's blogg.


Vem ringde dig senast? Karro, men jag hade på ljudlös, så vi pratade aldrig.

Vad står det i ditt elfte sms och vem är det ifrån? Glöm inte sommartiden, puss mor.

Kan du gå utan smink?
Jodå, men helst vill jag ha concealer eller nåt under ögonen iaf...

Vad brukar folk få för intryck av dig? Vet inte. Kanske att jag verkar ha humor, är lite flummig och möjligen lite korkad?

Har någon slagit dig riktigt hårt? Jag vet inte... Inte utan att jag har slagit tillbaka iaf, så mycket kan jag säga!

Använder du parfym?
Ja, nästan varje dag.

Vad kollar du på först hos en kille? Beror på hur han är vänd mot mig. Framsida: ögonen. Baksida: arslet.

Vad är klockan? 16.35

Vilken färg har din mobil? Vinröd

Vad ska du göra nu? Laga mat till lunchlådor, dega och lägga mig tidigt.

Är du social? Det varierar, men oftast ja.

Känner du att du orkar med en fråga till? Tveksamt...

Vad tänker du när du vaknar?
Det må vara en kliché så det sjunger om det, men jo, jag tänker faktiskt: "Bara 5 minuter till... *zzzz*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0