lägesrapport

Ja, jag vill bara meddela att jag faktiskt inte försvunnit. Jag lever.

Just nu har jag bara en del att göra och känner väl inte just för att skriva här... Har inte så mycket att skriva.
Har hemtenta nu som ska vara inne på torsdag kl.14. Men jag hoppas bli klar innan dess, för jag har bokat tid hos frissan kl. 11.30 ;D

Sitter för övrigt och lyssnar på 3 doors down just nu. Blev så sugen av min rättgissning på Sandrish's textlek på facebook ;)   Det var väl sisådär 3-4år sedan jag ens tittade på den här skivan senast! Det är egentligen helt otroligt hur man kan komma ihåg texterna och melodierna så bra som man gör... Bara att sjunga med igen som vanligt, liksom!


Nu ska jag sätta på ett par koppar kaffe (fast jag ska inte överdriva som igår), ta en go rök och sen sätta mig och skriva på tentan igen :)

Kommentarer
Postat av: Sandrish

Jag kan fortfarande den spanska "rappen" i Spice Girls "If you can't dance", och det är ju inte heller något jag direkt lyssnar på så ofta. ;)

2009-03-10 @ 13:54:46
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

Hahaha! Visst är det roligt?!

2009-03-10 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0