Just nu

Just nu är jag säkert väldigt tråkig, som inte har tid eller ork till något annat än plugget... Men, jag lovar att inte försvinna eller vara borta så länge, om ni lovar att inte glömma bort mig! Jag måste bara få rätsida på livet innan jag kan ägna mig åt roligare saker. Roligt har jag haft alldeles för mycket av hittills och det är det jag får lida för nu när skolan kommer och biter mig i arslet. Ibland gäller det bara att vara duktig och sätta plugget först ett tag...

Så, jag kommer tillbaka till svängen snart igen, och då hoppas jag att min plats fortfarande är ledig ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Nejnejnej, vi glömmer inte bort dig inte!!

2009-03-16 @ 19:15:54
URL: http://vitstiga.com
Postat av: Sandrish

Jag kommer snart bli mosad av insikten av allt skoljobb jag har att göra som jag bara skjuter på. Alltså, vi snackar flygel från 80:e våningen mosad.



Och jag som sitter här på avstånd märker ju ingen skillnad om du är social eller inte, så hos mig har du samma plats som alltid! :D

2009-03-16 @ 20:18:37
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

Anna - Hehe, så bra :)



Sandrish - Jo, det är typ den smällen jag väntar på också. Fast då snackar vi lastfartyg! Tror den kommer till sommarn, eller nåt... Just nu är det mest bara blomkruka från 10:e våningen ;)

2009-03-18 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0