fullt upp

Jag har verkligen röven full med saker som måste göras just nu! Går i skolan mån-tors nästa vecka, och veckan efter det börjar min praktik. Då kommer jag förmodligen inte orka/hinna göra så mycket mer än just vara på praktiken.
Så nu måste jag bli klar med portfolion innan vecka 13!
Jag har varit en snabbis på biblan idag och lånat om Barnes (de har slarvat bort mitt usb, eller nåt) och även lånat lite böcker till fördjupningsarbetet. Hittade ett lite annat sätt att göra på än vad jag tänkt från början, så nu blir det väl i princip bildanalysens vara eller inte vara som det kommer handla om... Men än verkar det lugnt på den fronten.

Jag var som sagt nere på biblan i torsdags och kollade om de fått in mitt usb. De hade sett det i en låda där i disken på plan 1, men det fanns inte kvar nu, och ingen verkar veta vart det blivit av. Antagligen har någon frågat efter sitt usb, och tagit mitt istället, för det fanns ett kvar som liknade mitt ganska mycket, fast mitt var finare och större (alltså i utrymme).
De håller på att undersöker det nu, men det verkar som att jag aldrig kommer få igen det... SÅ! jag får skriva om min litteraturbearbetning av Barnes, helt enkelt. Tur att det inte var mer som försvann!


Tidigare i veckan var jag helt slut och det kändes som att jag skulle kollapsa när som helst. Det svartnade framför ögonen och jag fick svindel flera gånger. Jag kunde inte sova ordentligt för all stress med arbetena och det, samtidigt som jag inte har tid att sova för mycket heller! Nu känns det bättre, men jag är fortfarande väldigt trött. Det blir inget festande för mig på ett tag nu, innan jag blivit klar med det som måste göras. Disciplin var ordet!

Nu måste jag återgå!
Ha det bra, alla vänner, så ses vi när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0