Ett mirakel

Jag fick brev från CSN idag.


Jag har blivit godkänd för studiemedel!!!!!! De har tagit hänsyn till mina personliga skäl (datorn) och ger mig pengar ändå!
Om jag nu bara kan få klart och godkänt portfolion innan v.12, så kommer jag att få retroaktivt från v.4! Det innebär en massa jävla pengar! Oh, mamma, jag vill vara klar nu!

Det är inte omöjligt! Ligger jag i som attan nu innan hemtentan kommer på måndag, så kan jag klara det här!


Det känns som en sten har lyfts från mina axlar

Kommentarer
Postat av: Sandrish

improviserar en cheerleaderdans

2009-03-03 @ 21:00:44
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

haha, tackar!

2009-03-03 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0