En dag på biblan

(jag skiter i om det ska stavas med ett eller två b)

Nu sitter jag bänkad framför en dator här på Origo och väntar på att de ska öppna dörrarna till biblioteket (vilket de gjorde precis). Jag hade tänkt sitta hela dagen och plugga. Men inte vid datorn, utan jag tänkte skriva för hand faktiskt. De känns lite roligare på nåt vis... Ska ändå bara ta citat och exempel ur böcker för litteraturbearbetningen till portfolion. Renskriva och omformulera kan jag göra hemma sen.
Ida kanske kommer lite senare och sitter med mig också.

Nu ska jag gå och köpa kaffe och macka, för jag har inte ätit någon frukost än. Däremot har jag varit på Ica och köpt Coca-Cola (som jag haft en rejäl craving för hela morgonen), äpplen, riskakor och en meal-bar från nån sån där bantar-grej. De är ganska bra att ha när man är hungrig och bara ta några tuggor ur. Smidiga att ta med också!


Nä, nu ska jag dra vidare! Har ni vägarna förbi biblan eller ska plugga här också, så hör av er! En (rök-)paus är alltid uppskattat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0