Drömmar

Jag fattar inte... Jag har börjat drömma så jävulskt mycket på senaste. Eller, jag kommer ihåg mina drömmar. Det gör jag väldigt sällan i vanliga fall. Det tror jag kan vara ett tecken på att jag inte sover så djupt.
Men det jobbigaste är att en och samma person är med i alla drömmarna, även om det inte bara är han som är med. Ni som jag har pratat om det här med tidigare vet vem jag menar och varför det blir lite jobbigt...


De brukar ju säga att det som man tänker på eller gör på dagen, är det man oftast drömmer om på natten. Men jag tänker ju aldrig på honom!! Han är bara där varje natt! Herregud... vad ska jag göra? Jag tror jag kommer bli tokig.

Men vad kan det betyda, tro? Att jag drömmer om honom nästan hela tiden? Det vore bra om man kände nån som var bra på drömtydning...


I vilket fall så ska jag fortsätta plugga idag. Tror jag. Nä, det måste jag!
Usch.

Jag är jättetrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0