Dålig karma eller nåt?!

Alltså, allt jävelskap ska fan bara drabba mig! Upptäckte först NU att jag inte kan hitta mitt USB-minne nånstans, och att senast jag såg det var när jag var på Origo i fredags, alltså för en VECKA sen imorgon! Det var då jag senast skrev på portfolion och litteraturbearbetningen. Jag hade ju skrivit klart om en hel jävla bok, men jag minns inte vart jag sparade dokumentet nånstans! Antagligen har jag bara tryckt ctrl+S och inte tänkt på att jag inte satt hemma... Om man kollar på "mina filer" på studentportalen, ser man att jag gjort en ändring i något som kallas typ "mina delade mappar" just den 6:e, kl.10. Jag minns inte om jag var så smart att jag kom på att spara på usb:n, men i vilket fall så är just den borta sen dess. Man får bara hålla tummarna att OM den satt kvar i datorn, att det var någon vänlig själ som hittade den och lämnade in den vid disken. Det var liksom ett på 4GB, så det var ju inte billigt heller...

Men lite tur har jag ändå mitt i allt elände! Tidigare den veckan kom jag på den briljanta idén att göra säkerhetskopior på resten av portfolion (som också låg på usb:n) och spara dem på datorn. Tur-i-fucking-helvete var väl det, för om nu minnet är borta, så hade jag fått börja om på portfolion IGEN!!
Tack store gode Gud för små mirakel!


Nu är iaf hemtentan klar, men jag väntar med att skicka in den tills imorgon bitti, så jag hinner korrekturläsa en gång till.
Sen får jag springa ner på biblan och kolla om någon har lämnat in mitt usb. Efter det bär det av till frissan, där jag äntligen ska få en ny hårfärg! Igen!

Nu måste jag sova, om jag ska orka med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0