Bilder från igår

Yes! Jag kom att tänka på bara så där att nu när jag har firefox istället för explorer, så kanske det funkar att ladda upp bilder på bloggen igen. Och det gör det!! Jippie! Jag har ju inte kunnat lägga upp nåt här sen typ 1 år tillbaka (om jag inte varit på en annan dator), så nu ska ni få se bilder här igen!

Här kommer just sådana från festen hos Sandra och Nicklas igår  =)



1. Galen Anna och en helt normal Ida ;D  2. Sandra och Danne.  3. Anna


4. Jag och min kringel-frisyr :)  5. Sandra.  6. Anna och jag



Hahaha! Världens fulaste, men samtidigt sötaste, bild!

Kommentarer
Postat av: Sandrish

Vad fina ni var! Du passar ju jättebra i ditt mörkare hår. Första gången jag sett det. :)

2009-03-29 @ 14:08:24
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

Åh, tack Sandra! :D det känns bra nu. Även om det var lite för mörkt i början, så har det blivit ljusare och naturligare.

=)

2009-03-29 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0