Apropå

Har jag sagt att jag älskar CSN? Ibland visar till och med de mänskliga kvaliteter.
Nu kan jag äntligen boka tid hos frissan...


Sitter på Origo och skriver idag igen. Försöker ignorera min rumsgranne som sjunger med till musiken hon spelar. Jag tror inte hon insett hur lyhört det är här. Eller också har hon det och vill att jag ska lyssna... Fruktansvärt enerverande är det i vilket fall!

Pappa fyller 58 idag, så jag ringde och grattade. Han var ute med sitt arbetslag på brandkåren och övade motorsågshantering på några fällor i våran skog hemma. Nu hade de satt upp en trefoting och värmt på gulaschsoppa till lunch. Hur mysigt låter inte det? ;D


Nu ska jag fortsätta skriva. Kände bara att det var dags för en liten lägesrapport :)

Kommentarer
Postat av: anna

själv hatar jag csn idag, snåla jävlar!!! Jag trodde jag skulle slippa de, men icke när de skickar återkrav från tvåtusenjävlasju!!



Förövrigt är det bra att du fått pengar =)

Jobba på!

2009-03-06 @ 19:47:37
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: IdaS

Haha, Anna! Det är lurigt det där med CSN. Ibland älskar man dem, ibland hatar man dem! För det mesta gör man det senare, men... ;)



Jag jobbar på!

2009-03-08 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0