Update

Har hittat det perfekta sättet att inte behöva vara kreativ i mina inlägg, utan jag kör samma grej igen för enkelhetens skull. Hoppas inte Ida har något emot att jag snott listan rakt av ;)

Dagens låt: Arma-goddamn-motherfuckin-geddon - Marilyn Manson
Dagens dusch: Kommer senare
Dagens frisyr: Samma som igår
Dagens smink: -"-
Dagens händelse: Att jag haft ett allvarligt snack med mig själv och tagit tag i hemtentan
Dagens planer: Bli färdig med ovanstående och fest i kväll!
Dagens vill ha: Mer alkohol
Dagens saknad: Inspiration
Dagens drog: Kaffe
Dagens tråkigaste: Att jag egentligen borde sova mer
Dagens finaste: Skottland-John's uppmuntrande tillrop på Twitter
Dagens måste: BLI KLAR MED HEMTENTAN!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: -
Dagens mat: Mackor
Dagens sjuka: Nyser hela tiden
Dagens kärlek: Fina vänner
Dagens mående: Knepig mage
Dagens roligaste: Att man kan hitta svenskar på de mest oväntade ställen på nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0