Ta tag!

Nu har jag tröttnat på det här! Jag har tröttnat på att inte ha några pengar. Jag har tröttnat på ångesten jag har för att jag inte är klar med portfolion. Jag har tröttnat på att jag är så nere pga av detta. Jag har tröttnat på att jag inte sover ordentligt om nätterna.

Nu ska jag ta tag i mitt liv!

Jag har räknat ut att om jag snittar 5 uppgifter om dagen så är jag klar med portfolion typ på torsdag, och då är det bara fördjupningen kvar.
Nu jävlar blir det inget annat än plugg förens jag är HELT klar!
Jag ska gå upp typ 7 varje morgon och inte lägga mig förens jag inte kan hålla ögonen öppna!
Kaffe, nikotin och mikropauser!


Jag orkar inte må dåligt längre

Kommentarer
Postat av: Fraj

GO IDA! Du klarar det, det vet jag!

2009-02-22 @ 15:14:03
Postat av: IdaS

Tack så jättemycket, Fraj! Det känns bra att veta att folk stödjer mig :)

2009-02-22 @ 16:57:04
Postat av: anna

Lycka till, kör hårt!!!!!

2009-02-22 @ 21:41:35
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: IdaS

Hehe, tack Anna! :D

2009-02-22 @ 22:11:32
Postat av: Ida Kentner

Fasen vad bra Ida! Vi kan tävla om vem som blir klar först ;) Men nu har du ett försprång :P

2009-02-23 @ 03:04:22
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: IdaS

Var inte så säker på det, Ida! Jag är nästan säker på att du har kommit längre än jag ;P Det vore lite kul om man skulle egga varandra på det sättet istället! Fast det är lätt att bli stressad ;)

2009-02-23 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0