Snart så!

Alltså, jag tror att jag lyckades planera den här pluggningen jävligt bra! Nu har jag bara slutet på dokumentationen om vintermålning-blandteknik och färgträffningsövningen kvar, sen är alla lektioner och självstudieuppgifter klara! Så nästa vecka tänkte jag sitta med det värsta: tankar och lektionsinslag om genus, konstverk som utgångspunkt, anteckningar kring samtidskonst, betygsättning, skapande rum och litteraturbearbetning. Sen har jag ju hela fördjupningen kvar också, men till det tänkte jag måla ett par tavlor, kanske teckna nåt också, och skriva lite sammanfattande om språk i konst. Det behöver inte vara så krångligt.

Nu ska jag bara gå i skolan imorgon och på fredag, ta det lugnt lördag-söndag, och sen blir det att börja med det sista! Guuuud, vad skönt det ska bli att vara klar, äntligen! Jag har verkligen varit duktig nu :)


För en liten stund sen kom jag hem efter en snabbis på stan med Sandra. Hon ville absolut ha sällskap på big boy, så jag följde med. Det var ganska bra tajming, för jag började bli hungrig, jag med :D
Sen blev det lite spontan-inköp på H&M. Ett par mjukisar (som jag verkligen behöver) och en brun skjort-blus. Jag har redan en i samma modell, från i somras (vit med blå ränder, omlott med knyt i fram), men den här var också fin, och så var det slutrea dessutom ;D
Det var i alla fall mycket skönt att komma ut lite för första gången sen i söndags. Tack, Sandra!


Nu tänkte jag fortsätta skriva, och när jag är klar med de två sista jag nämner ovan, så måste jag kolla igenom vad vi ska ha läst till fredagens seminarium... Vore ju bra att ha lite kött på benen, i alla fall!

Vi ses och hörs, go vänner!


(P.S. Störande faktor: Jag öppnade persiennerna (ja, de brukar vara stängda mest jämt) för att släppa in solen och värmen, men när solen ligger på skrivbordet, så fungerar inte min optiska (dator-)mus! Otroligt enerverande att behöva skugga med andra handen för att kunna flytta pekaren...)

Kommentarer
Postat av: Sandrish

Daaaaaagens I-landsproblem! :D

2009-02-25 @ 18:52:26
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

Haha, ja eller hur?! ;D

2009-02-25 @ 21:37:40
Postat av: Anonym

Vad duktig du är med pluggandet, Ida! Man hamnar alltid i svackor, så det var en bra och snabb återhämtning. Jag är riktigt stolt! :-) Och snäll mot mamma och allt också. Nu får ju jag dåligt samvete för att jag inte skickat blommor till henne... ;-)

2009-02-26 @ 21:21:08
Postat av: IdaS

Tack tack =) Vem är det som skriver då?

2009-03-01 @ 13:25:45
Postat av: Syrran

Det är syrran såklart, men det måste försvunnit...

2009-03-02 @ 21:01:44
Postat av: IdaS

Hehe, jag tänkte nästan det ändå ;)

(Namnet man skriver in kan försvinna ibland om inte sidan laddat klart när man skrev in det...)

2009-03-03 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0