Rastlös... igen!

Kom precis tillbaka från en kort promenad uppåt Högslätten. Det var tänkt att jag skulle gå runt elljusspåret, där V-Dala hade sin rävjakt... Men när jag klev ut och det blåste iskallt och snöade mig i ansiktet, så tyckte jag inte att det lät som en så bra idé längre. Så jag vände vid äldreboendet och tog en rund sväng tillbaka hem igen. På vägen ner var det inte lika farligt, för då hade jag vinden i ryggen.
Så sådär gick det med mitt hurtiga lilla utspel.


Det blev förresten inget skytte igår. Johanna ringde och ställde in, men sa att vi får ta det nästa vecka istället. Lite tråkigt, för jag såg verkligen fram emot detta.
Men men, som sagt; nästa vecka!!


För övrigt sitter jag nu och funderar på om jag ska försöka skriva lite mer på portfolion... Det måste jag göra. Usch!

Ska ner på OK om en stund och hänga lite med Sandra. Alltid nåt för att törsta min rastlöshet! Inte för att det bara är därför jag kommer ner, Sandra, utan det är ju för att träffa dig också ;)

Just det! Nu får jag inte glömma min tvättid heller! Ska tvätta de oturliga jeansen från i måndags. Hoppas lacknaftan går bort! Får kanske tvätta 2 gånger för att vara säker... Det vore ju inte så kul att gå runt och lukta spritpenna, direkt. Och ännu tråkigare vore det ju om jeansen blivit förstörda! Det är liksom ena halvan av den jeans-doun som jag använder! Jag har väl andra par liggande, men orka leta fram några som passar.

Jaja, nu har jag i alla fall fått några minuter att gå genom att skriva här!
Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0