Ny dator??

Mamma ringde som vanligt och väckte mig förut (hon har dragit på sig den vanan på senaste) och så när vi satt och pratade i största allmänhet (och hon surfade samtidigt), så sa hon att hon hittat en möjlig ny dator till mig!
En LG, 13,3" skärm, vit insida, Vista och det nästan bästa av allt.... Den är ljusblå!! Helt underbar! Ge mig!
Den fanns hos en kedja som har butiker bara i Göteborg och Uddevalla, så nu har jag ringt syrran och bett henne dra med sig sitt data-geni till sambo och kolla på den! Det känns som en säker grej att låta honom kolla på den i verkligheten innan man köper nåt.

Men hur kul vore det inte?! Att jag äntligen hittade en ny dator!

Nu vill jag ju inte trissa upp mig, om något skulle komma i vägen, men jag kan inte hjälpa att jag blir lite fnittrig ;D



Idag tänkte jag även ringa en gubbe som har hand om bågskyttet här i stan och kolla om man får komma nästa gång och testa hur det känns. Det är bra: 4 år senare upptäcker Ida att det visst finns bågskytte i Härnösand... jävla bra! Men jag kanske kan vara med det året jag har kvar iaf :)

Nån mer som är sugen på att prova? Jag lovar, det är jättekul! Man känner sig som värsta braveheart eller nåt när man spänner bågen ;D


Nu ska jag i alla fall återgå till skriveriet! Det går frammåt och jag kunde inte vara nöjdare!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0