Mobilsvar

Spelade in ett nytt hälsningsmeddelande (längsta ordet någonsin) på min mobil nyss. Inte för att det var nåt fel på det gamla, men det kan vara kul att förnya sig lite ibland.
Tror jag gjorde om inspelningen typ 7 gånger innan jag blev torr i halsen och inte orkade mer...

Var nere på OK förut och hämtade paket från Columbus, Ohio ;D (ja, Ohio som i USA)
Det var våra mirakel-ögondroppar som kommit! Jippie!!
Det är ju bara typiskt att man tror man betalat allt, och så tillkommer det post- och tullavgift på 135 spänn... Men, men!
Nu är det här i alla fall! Snabbt gick det också! Precis som förra gången :)

Nöjd!

Kommentarer
Postat av: anna

sånt får man räkna med, värt det är det iaf! tänkte ta med pengar till snö6 imorn... men är du helt i dimmorna av phulvinet så kanske du får de en annan dag. Annars lägger jag de i högre bakficka på overallen så kan du kika där när du nyktrat till!

2009-02-13 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0