Lycklig!

Åååh! Jag ska på bågskytte på torsdag!!! Jippie! Jag pratade precis med han som har hand om det, och det var bara att komma till Franzénhallen klockan fem! Han lät väldigt trevlig, dessutom!
Jag berättade att jag har skjutit lite innan, men att det var 4-5 år sen, så jag vill gärna prova igen och se hur det går.
Fy fan, vad roligt! Men detta innebär ju att det inte blir nåt luftgevärsskytte då... Oturligt nog så ligger båda grejerna på samma dag. Men, vi får väl se vad jag väljer tillslut! Man kanske kan köra varannnan? :)


Mamma blev jätteglad för blommorna, förresten! Hon trodde först att de var från Unionen, eftersom hon kliver av nån position där nu. Men icke! De var från mig!
Hennes arbetskamrater hade undrat vad hon hade för hemlig älskare när de såg blommorna ;)
Sen fick de tårar i ögonen när hon läste kortet. Så fint! Mamma skickade ett MMS så jag fick se hur de såg ut, och de var jättefina! Så skrev hon: "Tack älskade Ida. De är underbara, puss mor".


Gud, vad jag är lycklig just precis nu!
Och skrivandet går som på räls! Det är som om jag inte gjort annat! ;D

Kommentarer
Postat av: Sandrish

Vad härligt allt låter! :)

2009-02-23 @ 17:21:02
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: sandra

Jag skulle också vilja skjuta nån gång! Får man göra det fast man inte gjort det förut? :)

2009-02-23 @ 18:24:40
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: IdaS

Sandrish: Ja, visst gör det? ;D



Sandra: Jag kan inte tänka mig annat än att du självklart får prova på! Det tror jag inte är några problem :D Säg bara till, så får du hänga på nån gång :)

2009-02-24 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0