Jahopp

Så vad ska man ta sig för idag, då? Jo, jag vet, skolarbetena ligger i en hög på mitt skrivbord och skriker "gör klart oss!!", men jag har helt tappat motivationen... Jag tror det är vinterdepressionen som slagit till igen. Att jag alltid ska ha det som svårast just i januari-februari med pengar, skola, socialt liv... Det fattar inte jag. Har svårt att få ro och somna om nätterna nu, och jag vet att det beror på plugget som jag skjuter framför mig.
Usch, säger jag!

Egentligen skulle jag nog behöva komma bort lite grann, göra något annat en stund. Men vem har tid med det?


För övrigt börjar Snö6 ikväll, med "förspel" på Villan. Ska träffa V-Dala på bäcken vid 19, så vi kan fixa våran utstyrsel i godan ro. Ska bli spännande att se vad som händer ikväll. Jag har ingen aning om hur detta Snö6 kommer se ut.
Kollar man på bilderna som ligger på kårens hemsida från förra året, så verkar det inte som att jag var på så bra humör just då... Gör förargelseväckande gester på minst 2 utav bilderna. Vad var det med mig egentligen? Eller, jo, en av orsakerna vet jag faktiskt, men det behöver vi inte gå in på här. I år tänkte jag väl försöka vara glad i alla fall!

Har nästan ingen mat hemma heller. Nä, nu ljuger jag, för basvaror har jag ganska bra med, typ pasta, ris, frysta grönsaker och sånt. Men jag orkar verkligen inte laga någon ordentlig mat.

Näe, den här depp-grejen har nog satt sig djupare än jag trodde... Man kanske skulle ta och försöka gaska upp sig lite?
För helvete, Ida!!

Kommentarer
Postat av: anna

Hoppas ni får jätteroligt på snö6. Jag kommer nog förbi och tittar på lördag. Klä er varmt!! kram

2009-02-12 @ 12:48:53
Postat av: IdaS

Jag ska klä på mig, jag lovar ;P

2009-02-12 @ 15:15:49
URL: http://idasvensson84.blogg.se/
Postat av: Sandrish

Du borde vara glad att du har tid att vara med på Snö6 öht. Jag ville in i det sista men insåg igår att det nog bara var önsketänkande...:(

2009-02-12 @ 18:08:58
URL: http://helny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0