Det var det!

Nu är ännu ett Snö6 lagt till handlingarna! Jag har haft jätteroligt, och nästan inget tråkigt alls har hänt (som jag vet eller har påverkats av). Min inställning att jag skulle vara gladare i år gav resultat, och jag var på toppenhumör mest hela tiden! Solen sken, vinet flödade och det var fylle-glada människor överallt ;D

Nu mår jag dock lite sämre... Kommer väl känna av 3-dagars-superiet i några dagar, som vanligt, och min mage är inte glad på mig för tillfället. Inte har jag hunnit/orkat köpa nån mat heller. Så nu ligger en korv med ärtsoppa och ett paket blodpudding och tinar i köket. Det var det enda vettiga jag hade i frysen. Äckligt, säger ni. Någon form av föda, säger jag!

Den här veckan är det plugga till tusen som gäller! För nästa vecka har jag skola, och då behöver jag ha läst minst en utav kursböckerna, och helst skrivit färdigt portfolion. Nu måste jag ligga i utav bara satan om detta ska gå!

Kunde inte somna igår heller. Nu har det varit så i typ en vecka (om man inte räknar "fylledäckandet" nu i helgen) och det är jättejobbigt! Tror jag släckte lampan vid halv 4 imorse, och vaknade kvart i nio av att jag fick sms. Det gör ingenting, för annars brukar jag inte vakna av sms-signalen. Men nu sov jag väl så dåligt och "ytligt" att jag hade vaknat i alla fall till slut. Jävligt surt att inte få sova när man är trött. Jag får nog ställa mig på maskinen en stund idag, så att jag tröttar ut mig eller nåt.


Jaja! Vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: anna

passar på att tacka för i lördags, det va jättekul!



kraaaam

2009-02-16 @ 22:14:48
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Tor

Javisst va vi allt rätt fylle-luriga de flesta av oss!!! =)

2009-02-16 @ 23:50:33
Postat av: IdaS

Yes! Vi var nog ganska luriga ;D

Och tack själv, Anna! Jag hade jätteroligt :)

2009-02-18 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0