Vår?

Vågar man hoppas att våren är här nu? Man blir verkligen fylld av hopp när man går ut på balkongen och fåglarna kvittrar ikapp med solskenet. Underbart!
Och vad kan passa bättre på en så underbar dag, om inte att vara bärhjälp? Idag ska jag följa med ut till Anna's stuga och hjälpa till med ett stort lass. Jag har ingenting emot att ta i lite, och bonusen är ju att man får vara ute i solen och friska luften!

Ida och jag har flyttat fram pluggdagen till på tisdag. Det blir bra, för jag ska träffa studiegruppen och snacka om vår enkätundersökning imorgon. Det hade kanske blivit lite rörigt att fara där emellan.


Jag kom förresten på vad det var jag glömde skriva förra gången! Hehe, ganska vidrigt, men ändå... Jag vägde mig på morgonen, och då pekade vågen på --,4. Sen efter en stund var jag på toaletten, och fick för mig att väga mig efteråt igen. Då vägde jag helt plötsligt --,1! Jag hade alltså tappat 3 hekto på toaletten! Hahaha! Jätteäckligt! ;D


Nu ska jag ställa mig en stund på ballis och njuta av solen och fågelsången! Det börjar kanske bli dags att bära upp utemöblerna snart, förresten? Det kanske jag ska passa på att göra innan Anna hör av sig...?
Bra idé, Ida! Så gör vi!

Vi hörs, go vänner!

Kommentarer
Postat av: anna

Tusen tack för hjälpen igår!! Nu har jag att göra där ute ett bra tag, montera ihop saker, och packa upp, kul! kram =)

2009-04-13 @ 09:41:55
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0