Die Sonne

("Solen" på tyska, om ni undrade...)

Antar att det är dags för en uppdatering, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har inget gjort nåt särskilt spännande sen jag skrev sist. Har mest varit hemma och degat.
Och fått en släng av skoskav igår från de nya skorna ;)

Fick för mig att rensa i garderoben igår. Det kändes som att det behövdes. Inte för att det gjorde någon jätteskillnad för utrymmet, men nu har jag i alla fall rensat bort de kläder som jag sparade "utifall att" förra gången jag rensade. Har jag inte letat efter dem eller använt dem sedan dess, så kan de lika gärna skänkas bort!
Så nu står det två papperskassar med omorderna, sletna, krympta och fula kläder här, som ska ner till Röda Korset så snart jag får möjlighet  :)


Idag vet jag inte vad jag ska göra än. Vad jag borde göra är att skriva på min portfolio. Eller diska... Båda är faktiskt lika nödvändiga.
Jag kanske ska börja med lite disk, sen skriva lite, sen diska lite till, och varva så? Hmm... vi får väl se hur mycket jag orkar också... Först blir det iaf frukost (kaffe?) och morgonciggen, så jobbar vi utifrån det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0