Det var ett tag sen

Nu var det bra längesen jag skrev här, och jag har fått reprimander för att jag inte uppdaterat... ;)
Så här kommer det senaste sena!

Jag har börjat på nya kursen nu, för fyra veckor sen. Läser bild nu, som en "paus" ifrån det teoretiska innan AU2 och 3. Hittills är det roligt. Kul att utmana sig själv med det kreativa. Jag har väldigt svårt för att vara kreativ på kommando, men jag har blivit överraskad över hur bra resultat jag faktiskt har fått. Tecknade t.ex. av en uppstoppad anka första inneveckan, som, hör och häpna, faktiskt SER UT som en anka! Den är jag riktigt stolt över :D
Kurskamraterna är helt okej också, även om vissa är bättre än andra. De där andra går nog inte att göra så mycket åt. Jag säger som Jay Leno gjorde igår: 86% av amerikanerna tycker att de har en irriterande arbetskamrat. De andra 14% inser inte att de ÄR den irriterande arbetskamraten!
Det var längesen också som jag läste en kurs med nån som jag redan känner, så det är kul att Kentner valde att hoppa på kursen till slut :) Skönt att ha nån man kan snacka skit med.

Efter morgondagen följer bara att göra portfolion, som är mycket mer omfattande än den vi gjorde i AU1:an. Herregud. Det blir 3 veckor av intensivt skrivande och satans-helvetes-återkopplande till litteraturen och skolan (håller till fullo med dig där, Ida).



Annars har det knapat på bra. Var i Sundsvall förra helgen och festade med Pippi. Det var ett jävla tag sen! Och roligt hade jag också! Det måste göras om snart :D


Och snart är det dags för inköpet av en crossrunner (en sån man springer på, fast som på en cykel... Ah, ni vet, typ "Orbitrek")! Det ska bli spännande och se hur detta går. Måste även inhandla en matvåg och en människovåg. Har inte ägt en sån sen mamma slängde sin.
Jag dricker även en shot Aloe Vera varje morgon och kväll. Vet inte riktigt hur det känns än. Det är i alla fall inte lika äckligt längre, och det brukar väl vara en indikation på att kroppen börjar vänja sig? Magen har kännts ganska normal, alltså bättre än innan.

Ja, det flyter på helt enkelt!

Nu har jag inte så mycket mer att säga för den här gången! ha det gött tills vi ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0