Planering

Vaknade imorse och hörde regnet slå mot balkongen och tänkte "näe, jag jobbar hemifrån idag!" Eftersom jag faktiskt har 2 av böckerna, Intro Bild och Intro Skapa, hemma nu, så kan jag ju iaf försöka börja på lektionsdokumentationerna. Eller försöka och försöka... Jag måste!!

Tänkte faktiskt jag skulle ringa ner till vaktmästeriet och höra hur lång tid de behöver på sig för att kopiera upp en hel pärm med papper till A3. Sen sätter jag ut delmål; detta ska vara klart på söndag, detta på tisdag, osv... De resterande praktiska grejerna - 3D-översättningen, tittrutan och mannen i miljön - behöver ju inte kopieras upp, så det kan i värsta fall göras under nästa helg.

Detta är lugnt! Jag har koll på mina grejer!

Jag tror det kan ha varit studietekniken igår som har fått mig så här "flås-hurtig", som Carro kallar det.

I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0