Paus

Tar mig just nu en paus i skrivandet och pluggandet på biblan... Jag har suttit och läst i runt 1 timmes effektiv tid, och jag har svarat på två hela instuderingsfrågor! Whoopiiee! Det skulle kunna ha gått mycket sämre! Jag tror inte jag hinner klart med ens hälften innan jag måste dra idag, så jag måste nog ta med mig timlånsboken hem iaf... Jag vill inte behöva stressa imorgon till kl.10, med risk att missa tiden.
Ska ner på Systemet för första gången sen 1:a-festen, och det bör ju helst göras innan 18:00. Biblan stänger ju då också... MEN! Jag kan ju faktiskt komma tillbaka hit efter Systemet och sätta mig igen! Då kan jag ju köpa med nåt att käka från stan, och så lämnar jag boken i lådan innan jag går! Fan, vad smart jag är!

Upptäckte precis att lite då och då ger mellanslags-tangenten på denna dator ifrån sig ett mycket irriterande gnissel... Det var ju väldigt smart av mig att lägga märke till det. Nu kommer jag inte kunna sluta tänka på det! Aaah!

Nä, nu blir det ett snabbt bloss och sen ska jag fortsätta vara duktig!

kram så länge på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0