Mycket nu...

Nu är det mycket på gång! Vi kan börja med att jag igår fick hem min efterlängtade Crossrunner :)  Paketet vägde 60 kg, så det var ju inte litet... Bara att packa upp och montera schabraket var ju ett träningspass bara det! Det var ju inte det lättaste att göra själv heller... Men nu är den uppe och redo att användas! Göööött!

Sen så har jag lite intensivt pluggande att göra idag, för jag ska lämna in portfolion till lärarna imorgon. Det ska bli intressant att se hur det här går. Jag räknar ju inte med mer än ett D, möjligtvis ett C, men det tror jag inte. Det blev liksom inte så bra som jag hade hoppats på. Men men! Snart är det bara upp till lärarna och då får det bli som det blir!

Idag ska jag även städa hela lägenheten. Det behövs verkligen! Och man vill ju gärna att det ska vara fint nu när man får besök :)
För senare idag kommer Lilla hit och ska bo hos mig tills på måndag! Hon kommer för att vara med på Halloweensittningen och Höst5. Det ska bli kul att få lära känna henne lite bättre nu i veckan :)

Det är iaf skönt att ha tvätten gjord, så jag slipper springa med det sen. Tvättade typ allt igår. Till och med badrumsmattan. Det känns så mycket frächare med en så enkel sak som att mattan är nytvättad!
Rensade även avloppsbrunnen igår. Hade börjat få lite stopp, vattnet rann inte undan så bra, så det var änna dags! Men herregud vad fort man får ont i huvudet av ångorna från propplösaren! Pang! sa det bara... Sen råkade jag även skvätta lite vatten med propplösare i på min hand när jag spolade med duschhuvudet ner i brunnen.... Men jag sköljde ganska länge under kranen, så även om det pirrade lite här och där efteråt, så var det nog ingen fara. Det ser inte ut att ha blivit nåt iaf.


Nä! Nu ska jag trycka i mig lite frukost och sen fortsätta städa! Är bara klar med badrummet än så länge. Sen följer hallen, rummet, garderoben och till sist köket. Sen dammsuga, torka golven och skaka mattor. Det ska bli så sköööönt när det är klart!

Vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0