Min nya frilla!

Idag har jag varit hos frisören och fått en ny look. Jag gillar det! Gud, vad skönt att bli av med det gamla, trôkiga! Och utväxten också ;D

Ska se om jag kan lyckas lägga ut lite bilder här, både före och efter...



FÖRE

 
Jag vet, grimasen kanske inte är en av mina bästa, men det är hårets tråkighet som jag syftar på i denna bilden...

och så


EFTER

 
 
Här ser man färgen lite bättre och så hur det ser ut i bak...


Jag är SUPER-NÖJD!!
Ska se om jag kan få till volymen själv ;D


Nu ska jag käka innan jag dör.
See ya!


Kommentarer
Postat av: Sandrish

Fint! :)

2008-10-02 @ 17:01:23
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

Tack! :D

2008-10-02 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0