IKEA-resa

Idag har vi varit ett gäng på IKEA och Birsta City och shoppat. Det var sociala (Fraj) som ordnat med buss, så det blev en heldag från 10 till 16. Jag hittade nästan allt som jag var ute efter, men inte så jättemycket mer... Bland annat en våg, matlådor, benvärmare, tjock-tröja, basplagg och lite annat trams (typ presentsnören och sånt).
Det var roligt iaf!


Just nu sitter jag hemma och fryser! Jag fattar inte varför det är så kallt i min lägenhet! Jag har "tätat" de dragiga fönstren med rullade handdukar, skruvat upp elementen på max, har varma kläder på mig, men ändå sitter jag och funderar över om jag ska dra på mig ett par vantar!



Nu har jag även beställt en cross-trainer från maxpuls.se! (http://www.maxpuls.se/product_info.php?products_id=4307)
Ska bli spännande att se hur det här blir! jag är nästan säker på att den kommer få plats här hemma, men det kan bli tajt   ;D


Jag lägger nog upp lite bilder från IKEA lite senare.
Titta förbi då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0