Gah!

Drömde att jag försov mig imorse (gud vet varför och till vad), så jag spänner upp ögonen, sätter mig upp i sängen och är på väg upp för att skynda mig iväg. Då tittar jag på klockan som endast visar 04.20.... Kul! Där satt jag med hjärtklappning och fötterna på det kalla golvet, utan anledning. Så jag gick en snabbis på toa och ner i säng igen. Det gick faktiskt att somna om.
Har ni tänkt på det att när man måste upp på toa mitt i natten, så vill man ju helst inte tända några jävla lampor som gör en klarvaken. Helst skulle man klara av hela grejen med slutna ögon. Jag har testat. Det har gått bra. Frågan är bara om man inte blir mer vaken av att behöva känna sig fram och vrala, än man hade blivit av att tända ljuset.
Aja....


Ikväll händer det roliga saker! Fick ett inbjudningkort av Ida för nån vecka sen om en tjejfest med "Sex and the Village"-tema :D Här ska det bli klänning, röda och blå drinkar och utgång på Svensson's senare! Riktigt kul!
Förresten, om det är nån som läser detta, som äger en bolero (eller shrug som jag kallar det) och som kan låna ut den till mig ikväll, vore det väldigt snällt! Lite sent påkommet, jag vet, men man kan ju alltid kolla :)


Det kommer säkerligen upp bilder från kvällen här imorgon (om jag inte glömmer ta kort som sist).
Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0