En onsdag

Just nu sitter jag på Origo och väntar på att min vän Anna ska höra av sig när hon är klar med sin tenta. Anna och jag gick samma kurser första året. Hon gick Språk mitt i Europa med Melina. Hon, Melina, Veronika och jag hade jätteroligt tillsammans första året här i Härnta, men sen drog ju dom vidare till London, och sen dess har man liksom inte hörts så ofta... Det blir väl så. Men det ska bli väldigt kul att träffa henne igen! Vi har väldigt lika humor och det brukar sluta i gapskratt när vi håller på :D


Sen tänkte jag väl sitta här på biblan resten av dagen och lägga på ett kol vad det gäller portfolion. Jag kom på att jag måste vara klar med den typ i mitten av nästa vecka om jag ska hinna ner på vaktmästeriet och få den upp-kopierad i A3. Och färg. Kommer säkert kosta skjortan, men jag har ju redan bestämt mig för att ha A3, och då kan jag ju inte ändra mig ;)

I vilket fall måste jag börja på referaten till böckerna. Det är så skönt att kunna bocka av grejer från den där ändlösa listan av "måste-göras-egentligen-nu-på-en-gång-och-inte-imorgon".


Har ni vägarna förbi Origo får ni gärna säga hej :)


(Senare tillägg, kl. 12:50 : Anna har fortfarande inte hört av sig... Undrar just om hon sitter ända tills 13, då tentor oftast tar slut. Sen är man ju även smart när man får med sig allt onödigt i väskan, och inte det viktigaste: instuderingsfrågorna. Som tur är finns de iaf till en av böckerna på FC.
Är hungrig. Måste ner på stan snart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0