En kväll på gamla Nybron

Ikväll var vi (alla nationer) på gamla goda Nybrokällaren!! Numera Svensson's, men vilka nostalgi-vibbar! Särskilt när de spelade de gamla hitsen från förr, då vi brukade festa där på det både halkiga och kladdiga golvet. De har gjort jättefint nu - öppnat upp, fin design och härlig belysning. Precis så som en "nattklubb" ska vara!
Jag hade roligt!

Sen hade jag så ont i magen nu på slutet, för inte nog med att jag var jättehungrig, så svalde jag en citronkärna av misstag... Inte skönt att känna den glida ner lite svårt, så där.
Så jag lyxade till det och tog en taxi hem. Delade även bilen med en nolla från i år (BF, antar jag?). Hon hittade inte hem till Rosenbäcken, så jag kände mig generös och sa att vi kunde åka förbi där.

Och när jag kommit hem och satte mig här vid datorn hade jag fått meddelande från Marleen på MSN! Fast det var Joni som hade skrivit!! Naaaw!

Marleen säger:

idaaa..det är jag..joni


Marleen säger:

är du hemma


Marleen säger:

j??

Marleen säger:

hälsningar fran fulla tskarmna..marleen..carina..timo..och jag

Jag antar att "tskarmna" ska vara "tyskarna" :)

Så fint!

Nu är jag ännu gladare! Det här var en bra kväll!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0