En ganska lyckad dag ändå

Anna hade glömt av mig... Men det gör inget! Vi tar det till nästa vecka istället :)

Jag gick iaf ner på stan och släntrade som av en händelse in på Lindex och hittade två skjortor, en v-ringad pullover-tröja, benvärmare, vantar med lång arm och sockar! Jag känner mig väldigt nöjd! Jag börjar samla på mig skjortor i överflöd, men jag har kommit fram till att det är en sån där sak som man inte kan få för mycket av :)

Sen bar det av till Waine's för lite lunch, och där satt Helene och Carro, så jag joinade dom. Stefan kom också dit lite senare och vi satt en bra stund och bara tjötade. Mycket trevligt.

Jag lovade även Carro att följa med på föreläsningen i studieteknik. Väl där satt jag och frågade mig själv: "Varför har jag inte gjort det här tidigare?". Nu har man liksom bara 2,5 terminer kvar, och det känns som att jag hade behövt det här redan från början. Men det kan ju vara en grej som hjälper mig genom AU2 och 3, som lär vara rätt så tuffa, tydligen. Vi får väl se vad som händer och sker...


Lägger som komplement ut bilder på det jag köpte idag! :D



    

Kommentarer
Postat av: anna s

Mycket snygga!

2008-10-09 @ 21:30:43
Postat av: Alina

Hej! Kikar in:) Ha en trevlig kväll!

2008-10-09 @ 21:31:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: IdaS

Tack! =)

2008-10-09 @ 23:19:02
URL: http://idasvensson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0