Anti-allt-dag

Idag har verkligen inte varit en bra dag. Det känns helt fel idag. Jag vet inte vad det beror på, men det kan vara pga att jag fick stressa lite imorse för att inte bli försenad med min timlåns-bok. Jag tappade gnistan direkt när jag klev in på biblioteket. Allting har bara kännts "näe", "usch" och "jag vill inte" idag! I äkta 5-årings-anda. Det är liksom så att jag får tvinga mig till att ens skriva här... Jag vill, men jag vill ändå inte. Jävligt rastlös, men orkar inte ta tag i nåt! Fattar ingenting.
Tänkte ju att jag skulle ligga i idag och skriva ordentligt på portfolion, men jag tror jag får satsa på imorgon istället. Det blir ändå inge bra om jag ska sitta här och tvinga mig själv... Får som sagt ta nya kraft-tag imorgon!

Kanske blir en film eller två istället resten av kvällen.
Dum som jag är, måste jag självklart iväg lika tidigt imorgon bitti, för att lämna in en till timlåns-bok! Varför lämnade jag den inte på biblan innan jag åkte hem?! Puckooooo...


Tog en rask promenad nyss, för att försöka bli av med lite överskottsenergi. Passade på att ta lite kort på höst-Härnösand. Lägger upp dom här för allmän beskådning.

Vi ses när vi ses (imorgon på tisdagsklubben?) och då hoppas jag att jag är på bättre humör!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0