Ännu en dag på biblan

Sitter på biblan idag igen! Känner mig riktigt duktig och produktiv!
Just nu väntar jag på Pippi, som i skrivande stund är på väg från Sundsvall för att vara med på Karin och Niklas's fest ikväll :)
Hon ska köra förbi driven och hämta mat till oss innan hon hämtar upp mig här. Sen ska vi göra oss vackra, för att vid 19 dra ner på festen! Detta ska bli mycket trevligt :D
Pippi sover även över hos mig ikväll. Vi tänkte att när vi känner oss tillräckligt nyktra och kreativa imorgon, ska vi försöka plugga. Vi får väl se hur det blir med det!
Det var iaf tur att jag tog en sväng med dammsugaren i morse, för jag tror inte hon hade velat dela golvet med mina dammråttor... Disken är en annan femma. Man får nog helt enkelt spärra av mitt kök med plastband och endast låta folk som är utrustade med heltäckande skyddskläder och gasmask våga livet för att ta sig in där. Eller också jag, som är van och redan insmord i härdsmältan av bakterier som befinner sig i det området. Jösses... jag borde verkligen diska...

Men! Vem har tid med sånt när det är fest på gång?!


Rapporter från kvällen kommer imorgon!
'Til later, my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0