Alla f*tt-gubbar kan ju skuta sig själva, tack!

Jag hade fått ett paket från Adlibris idag och fick sms-avisering om att det fanns på Palmérs Tobak på fastlandet. Jag tänkte att "det var ju onödigt", när jag brukar få hämta paket på OK Brännan. Inte fan visste väl jag att paketet kommit med Schenker, och inte posten!
Så jag ringde och frågade lite snällt om det skulle finnas möjlighet att de kunde skicka det vidare till OK. Då säger f*tt-gubben: "Haha, tillåt mig skratta! Det var nog den dummaste förfrågan jag har fått! Så du menar alltså att jag ska sätta mig i bilen och köra upp med paketet dit?" Då svarade jag, jävligt förbannad vid det här laget: "Nä, det säger jag inte, men jag trodde ni kunde skicka det vidare, utlämningsställen emellan." F*tt-gubben: "Nä, det här har ju kommit med Schenker, inte posten. Kan du inte hämta det så går det tillbaka till Adlibris."
Och hur fan skulle jag kunna veta det?!
ÅÅÅÅHH! Jag är så förbannad!!! Sen sa jag kort och argt att jag kommer och hämtar det nästa vecka. Var nära att slänga luren i örat på honom. JÄVLA GUBB-KRÄK!!!

Jag ska inte säga hej eller nånting när jag hämtar det. Bara: "Jag har ett paket att hämta". Inget leende, inget tack. Men en hjärtlig far-åt-helvete-blick, det ska han få.


Om han säger nåt, så funderar jag på att köra nåt i stil med: "Säg att jag känner runt 100-150 pers här i Härnösand. Hur många kunder tror du att du vann genom att vara otrevlig mot mig i telefon?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0