Shopping!

Idag var jag nere på stan och shoppade! Hade spanat in minst 3 grejer på Lindex hemsida som jag tänkte köpa, och så blev det! Även lite annat. Det är väldigt sällan jag köper kläder på Lindex, men nu hade de väldigt fina festkläder faktiskt.

     
1. Linne med rosor. Tog det svarta, det rosa var ganska genomskinligt. 2. Klänning. Tänkte ha den på lördag. 3. Klänning med bara ett axelband. Glider ner lite, men det duger i krig. 4. Kofta från H&M. Jävligt skön. Syns inte på kortet att det är hög krage.

Känner mig jävligt nöjd! Utöver dessa kläder köpte jag en liten handväska i mörklila läder, med vad jag kallar "portmonä-knäppning". Även matchande armband.
Köpte även en ny vardagsväska i brun läder på Åhléns. Behövdes verkligen. Det enda som är lite knepigt med den är att den glider för lätt av axeln... Kan komma att bli väldigt irriterande.
Men! Den stunden, den sorgen!

Just nu är jag i vilket fall som sagt väldigt nöjd och glad med mina inköp! Nu behöver jag inte köpa klänning på flera månader! Ooo, vad roligt det är att hitta grejer som passar!

Fy fan, vad snygg jag är!
Haha!

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

SNYYGGGT! Jag röstar för klänningen med ett axelband på lördag thow :)

2008-11-26 @ 00:23:20
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: IdaS

Tack! Ja, vi får se vad det blir... Kanske ;)

2008-11-26 @ 10:04:20
URL: http://idasvensson84.blogg.se/
Postat av: anna

Kul att du uppdaterat så mycket =) snygga grejer du hittat!

2008-11-27 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0