Nöjd och glad

Idag har jag hunnit med mycket! Det började kl 10 i mediarummet, då jag, Sandra och Ida satt och pluggade/surfade/gjorde tester. Även om morgonen började på en sur not (för att vissa inte kan tänka längre än näsan räcker, och knappt ens det), så började det ljusna runt 12.30. Då gick vi ner mot stan, riktning kinarestaurangen. Och det var ju inte äckligt! Gud, vad längesen man åt kinamat! Mycket bra förslag :)
Med magar stora som jordklot gick vi sedan vidare mot kyrkan för att titta på när Sandras Nicklas skulle gå högvakt, när årets lumpare tackades av. Lite häftigt var det faktiskt när de kom där marscherandes till trummor och cymbaler, iklädda handskar och Kalle Anka-strumpor! Fast inte bara det, då ;D

Efter det gick vi även ner på stan en väldigt snabb sväng, bl.a. in på H&M, där jag köpte en ögonfransböjare. Har aldrig tyckt mig behöva det, men efter några övertygande argument norrifrån (wink wink S), så slog jag till!

Sen fortsatte vi upp till biblan, där vi både hann ha två rökpauser och en fikapaus. Martin kom även förbi och höll oss lite sällskap.
Ida och jag gick sedan vidare till bildsalen, där hon började på sina arbetsprover/fördjupningsarbete, medans jag letade efter nån bra reklambild att använda i reklamanalysen. Det var ju inte det lättaste, men jag bestämde mig tillslut för en bild där Pierce Brosnan är ansiktet för en klocka...

Vid kvart i fem vandrade jag sedan raskt ner mot simhallen för lite efterlängtad Body Pump. Det var lite jobbigt idag, särskilt i axlarna, vilket även ledaren frågade om sen om jag hade problem med just dem. Jo, sa jag, det gör ont, men jag känner absolut ingenting av ryggövningarna (alltså, det händer inget, träningsmässigt... jag anstränger mig inte). Va? sa hon, gör du inte? Men jag ser ju att du gör rätt, så du kanske har så bra grundstyrka att du måste öka vikterna.
Då blev jag lite mallig! :D

När jag sedan var på väg hem tog jag en sväng förbi Sandra på OKQ8 och snackade en liten stund.


Det har varit en mycket lyckad dag idag, och jag är på bra humör igen! Det var väl pms eller nåt häromdagen som fick mig att känna mig uslare än uslast.


Nu ska jag plocka lite här hemma, för imorgon, efter en tur till Systemet, kommer Sandra och Ida hit. Då ska vi titta färdigt på filmen som vi började på sist, men inte orkade se klart: City of Angels. Förjävla bra!
Det blir en mjukstart på helgen :)


Jag skriver mer imorgon!
Vi ses!


P.S. Just det! Fick även förfrågan idag om jag ville med på kåruppdrag till Luleå nästa helg! Herregud, ja! Det ska bli väldigt spännande! Har inte varit längre norrut än typ Ö-vik/Åre. Gud, vad roligt det ska bli :D
Och Pippi: Du får jättegärna sova här ändå! Då kan du ju ta min säng ;) Men vi kommer inte ses nåt om du inte stannar längre än söndag... Men vi tar en lunch nästa innevecka ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi! Skoj med ögonfransböjare! Kom bara ihåg att om du vill att det ska ha ännu mer effekt kan du värma den med hårtorken innan. ;P



Vad i allsindar ska ni göra i Luleå? Skoj hursomhelst! :D

2008-11-27 @ 21:58:06
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: IdaS

Hehe, ja, jag ville minnas att du sa nåt sånt... Jag ska premiär-köra den på lördag :)



Jag vet inte riktigt, tror det är åsiktsstämma eller nåt... Behöver tydligen inte säga så mycket, vilket ska bli skönt. Och jätteroligt!!!

2008-11-27 @ 23:00:29
URL: http://idasvensson84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hohoooo! Mycket trevlig dag igår! Blir en mycket trevlig dag i dag också, OCH i morgon! Kära hjärtanes, hur trevligt får man egentligen ha tre dagar i rad?

2008-11-28 @ 10:27:42
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: IdaS

Haha! jadu... den som lever får se! ;)

2008-11-28 @ 22:51:15
URL: http://idasvensson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0