mer om mig

någon som förstår dej: Maria
någon som du saknar: alla där hemma
någon som du längtar efter: mamma och syrran
någon som du hatar: Malin (ingen i Härnösand vet vem det är)

vem kramade dej senast: Pippi
vem pussade dej senast: Micke
vem ringde dej senast: Maria
vem ringde du senast: Nordea saldotjänst (om inte det räknas så var det väl Maria det också)
vem var hemma hos dej senast: Sandra S och Elin
vem var du hemma hos senast: Liz

har du några kärleksproblem: Räknas det som ett problem om man inte är kär?
har du ätit nått idag: Ja, en banan, en leverpastejfralla, en drickyoughurt och pasta med pesto och parmaskinka.
har du pratat med någon idag: Herregud ja.
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: Jajje!

jag:
är singel: Ja
saknar någon just nu: Har jag inte redan svarat på det?
är rädd för att bli övergiven: Har aldrig reflekterat över detta, men det är jag nog.
Jag svär ofta: Oh ja, skäms ibland när jag hör hur jag låter.
sjunger i duschen: Nä, faktiskt inte...
skulle kunna ha pyjamas på mig på jobbet: Haha, ja jo, men jag vet inte om det skulle gå omärkt förbi...
är kär i kärleken: På nåt sätt lyckas jag alltid med det, ja.
skrattar åt mina egna skämt: Hela tiden. Gud, vad pinsam jag är.
vill ha barn: Jo, nån gång så...
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Ja, det tror jag.
har du:glasögon/linser: Ja, i skolan, bakom ratten, vid datorn och framför tv:n.
piercingar: Har bara kvar de 5 jag har i öronen.
jobb: Nä, plugg.
har du syskon: Ja, en syster + 2 plastsystrar
har du för många vänner: Kan man ha för många?
rymt hemifrån: Nä, det kan jag inte minnas.
färgat håret: Ja gud, ja! Vet inte vad min naturliga färg är nu. Har inte sett den på snart 10 år.
har du bra självförtroende: Ibland, det beror på humör och dagsform.
sagt "jag älskar dig" till någon: Jo, men jag menade det nog inte riktigt... förutom till familjen då.
varit kär: Ja.
dumpat någon: Ja.
gjort något olagligt: Ja.
somnat i skolan: Ja.
brutit ett ben: Nej.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja.
smugit ut utan lov: Nej.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Usch ja. Tänk om något hade hänt.
en hemlighet som ingen vet: Nej, jag har inga riktigt riktiga hemligheter. Maria vet allt.
varit på en blind date: Nej.
sovit en hel dag: Ja, vid feber och bakfylla.
somnat gråtande: Nej, det tror jag inte.
brukar du titta dej själv i spegeln: Vem hade kunnat leva utan att göra det?
ha ångest: Jo.
drömma mardrömmar: Inte ofta alls... Mest bara konstigt, och på senaste har jag börjat minnas det mesta jag drömt.
klä dig i svart: Självklart, men inte helsvart.
hata folk: Inte vanligtvis, nej. Störa mig på, visst, men det krävs mycket för att man ska hatas av mig.
sista personen som sov i din säng: Jag själv?
lita på folk: Här snackar vi blåögd!

Senaste personen som
fick dig att gråta: Det minns jag inte.
du delade en dricka med: Det minns jag inte heller...
du fick sms från: Liz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0