Lyckad dag igen

Idag hämtade Sandra upp mig vid halv ett, då vi åkte ner på stan och skulle möta Ida för att gå på Systemet. Var jävla krångligt att hitta parkering, bara... Var hela Härnösand på stan idag eller?
När vi väl kom till Systemet träffade vi på Martin, som också var och köpte förnödenheter för imorgon. Så vi handlade och tjötade en stund, tills jag och Sandra gick vidare till Wayne's för en lätt lunch.
Efter en stund kom Ida också, efter sin fika med Jens. Så vi gick ner på Systemet igen så hon kunde köpa sitt också.

Sen åkte vi hem till mig och såg färdigt på filmen. Mycket mysigt. Men det var nån som missade nästan hela filmen i alla fall ;)
När tjejerna dragit vidare, satte jag mig framför datorn och sökte lite info om mitt fördjupningsarbete i bilden. Jag hade tänkt försöka hitta ett, men det blir nog flera, sätt att kombinera konst/bild och lingvistik. Det verkade finnas en del intressanta saker som jag inte tänkt på. Ni kan kolla www.winklerwordart.com om ni vill se ett exempel. Det ska bli väldigt kul att skriva om!


Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen! Vi ses på Sundsvalls kårhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0