fredag!

Igår satt jag och Ida en stund på Origo och pluggade. Då skrev jag äntligen klart HELA min portfolio!!
Så var jag nere idag och skrev ut det sista... trodde jag... När jag sitter och ska sortera ihop allt i pärmen, så upptäcker jag att jag har glömt att skriva ut 3 av uppgifterna. Och eftersom lärarna redan sett mig och jag sagt att den var klar nu, så kändes det jävligt onödigt.
Jag fick dock lämna pärmen hos dem tills på måndag, utan att officiellt lämna in den, så sätter jag in resten när jag kommer dit då. Det känns iaf skönt att jag har skrivit klart allting, och att det bara är små-fix som saknas nu. Nu kan jag pusta ut...

Ska börja läsa på det nya nu imorgon tänkte jag, efter en sväng ner på stan för att köpa ytterligare 10 plastfickor till, ett ritblock och lite blyertspennor i olika hårdhetsgrader. Kanske blir lite färg också till mina framtida projekt, men vi får se vad det kostar. Det är ju inte direkt så att man har mycket att röra sig med nu.


Igår var jag även uppe hos Liz och tittade på Sex and the City, för hon hade inte sett den än. Det var mycket mysigt! Gosigare katt, än den hon är tillfällig matte för, får man ju leta efter :)  Håller på och buffar på en hela tiden för att den vill kela. Underbart! Saknar syrrans katter ibland.
Men snart, snart får jag träffa dem igen! Åker hem för jul den 16:e december. Känns lagom med en vecka innan, så hinner man träffa lite kompisar och så också. Vet dock inte var eller hur jag ska fira nyår än. So far ser det ut att bli i Göteborg, i syrran's lägenhet, kanske ute på krogen... Vi får se vad Maria vill och om syrran ska bort nånstans, eller om jag kan fira med henne och sambon. Jag gillar att vara ute i god tid med sånt, om man kanske vill boka bord nånstans eller så. Det går jävligt fort nu det sista.


Upptäckte idag också att jag måste börja bli klar med min mössa snart. Det är ju fan kallt ute nu! På riktigt! Får sticka järnet när jag har tid. Tror dock att jag måste ändra lite på mönstret, eftersom jag använder ett tunnare garn än det som står. Tänk om mössan blir för liten, liksom... Pinsamt!


Nu ska jag titta på några Most Haunted-avsnitt innan det blir nana sängen.
Tog en skållhet dusch nyss, för jag kände mig lite frusen. Det var underbart! Finns det något skönare?

Vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0