fler tester

Svara med bara ett ord:

Var är din mobiltelefon? Vardagsrumsbordet
Var är din (o-)äkta hälft? Borås
Ditt hår? Tråkigt
Din mamma? Rolig
Din pappa?  Kunnig
Syskon? Ett
Det bästa du vet? Slalom
Din dröm inatt? Konstig
Din dröm/ditt mål?  Bo utomlands
Rummet du är i? Kallt
Din hobby?  Filmskapande
Din skräck? Att glömmas
Var vill du vara om 6 år?  Irland
Var va du igår kväll? Villan
Vad är du inte? Smal
En sak du önskar dig? Pengar
Var du växte upp? Alingsås
Det sista du gjorde? Drack Aloe Vera
Dina kläder? Nya
Din TV? Träpanel
Ditt/dina husdjur? Inga
Dator? Två
Ditt humör? Just nu: ledsen
Saknar någon? Mamma
Din bil? Non-existent
Något du inte har på dig? Kort-kort
Favoritaffär? Espirit
Din sommar? Lugn
Älskar någon? Ja
Favoritfärg? Lila
När skrattade du senast? Igår
När grät du senast? Lördags


Listorna tagna från Idas blogg


Ditt namn: Ida Maria Helena Svensson
Är du snygg: Jävligt!
Födelseår: 1984
Ditt födelseställe: Borås BB
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Noppar, rakar, vaxar och epilerar. Varierar.
Spelar du något instrument?: Klarinett och piano. Problemet är att jag aldrig håller mig till noterna, utan kör utantill, vilket resulterat i att jag inte kan hålla igång det för jag kan inte läsa de mer avancerade noterna ;)
Ligger Skåne i Sverige: Det tror jag.
Har du några danska släktingar: Inte vad jag vet.
Dina första tankar när du vaknar: Inte nuuuu!!
Är du hungrig: Börjar bli.
Vart befinner du dig just nu: Vid mitt skrivbord
Vart bor du: I Härnösand
Vad har du för t-shirtstorlek: S, men ingen tror på det.
Är du bra på: Film, att sy, presenter och heminredning (om man hade haft pengar)
Är du singel: Jadå.

Vad heter din morfar och mormor: Rolf och Karin
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: Samsung. Funderar på en ny snart. Kanske en Omnia?
Låt just nu: "Something about the way you look tonight" - Elton John
CD i stereon nu: Stereo??
Antal timmar sömn inatt: 8
Vem är snyggast: Keanu Reeves
Vem vet mest om dig: Maria
Vem vet du mest om: Maria
Vad vill du ha just nu: Pengar, pengar, pengar
Snyggast i skåne: What? Är detta ett test för skåningar, eller?
Vem hatar du mest i hela jävla världen och vill bara ska dö en långsam,
utdragen och mycket plågsam död för att hon är så jävla ful och motbjudande
vidrig: Det står och väger mellan Carola och Pernilla Wahlgren...
Höger eller Vänsterhänt: Höger

Språk: Västgötska
Vilka sjukdomar har du: Inga, men alltid hotande är väl njurstenarna...
Ditt mål i livet: Att bo utomlands och gifta mig rikt (på kärlek) 
Sängdags: Typ 2-3
Fobier: Sjögräs, maneter... Djupt, mörkt vatten. Vem vet vad som finns där nere? :S
Känner du en snygg kille: Ja, gud ja!
Har du körkort: Jajje!!
Brukar du svara på kontaktannonser: Vem fan läser dom?
Åsikt om jultomten: Glädjespridare för barn. Dock lite överdrivet mångproducerad.
Äger du några vapen: Nä, men har försvarsspray som är godkänd.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Oj... Svår fråga.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Haha, Emil om det blev en pojke ;D
Pepsi eller Coca cola: Coca Cola, tack....
MacDonalds el. Burger King: Alltid Burger King

Mjölk I kaffet: Nä.
Svär du: Alldeles för mycket.
Sjunger du: Jo, det kan man väl tycka.
Duschar du dagligen: Det känns väl onödigt om man inte ska nånstans? Man ska inte duscha för mycket. Men varannan dag, ja.
Har du varit kär: Oj, många gånger.
Den starkaste du vet: Pappa. Han lyfter minst dubbelt så mycket som han väger.
Vill du gå högskola: Det gör jag. Fast universitet.
Vill du gifta dig: Ja, utomhus eller i en riktigt gammal stenkyrka.
Tycker du att du är attraktiv: Ja, det tycker jag.
Är du en hälsogeek: Innerst inne, ja, men det märks inte ;)
Kommer du överrens med dina föräldrar: Ja, efter några små "skrubbsår", så.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Oj, vet inte... Vi får se vad det blir.

Din hårfärg och frisyr: Uppklippt, skulderbladslångt, blont med mörka slingor.
Skorna du hade på dig idag: Har inte haft på mig några än.
Kläder du hade på dig idag: Än så länge mysbyxor och en t-shirt.
Favoritfärg på kläder: Svart, grönt, rött, brunt, grått... Det beror på vad det är.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Stuprörsjeans och en stor gosig stickad tröja med krage. Annars är jag nöjd med vad jag planerar att ha idag.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden:  Mellan 500-1500... Beror på om jag blir kär i nåt.
Skolväska just nu: Handväskan... måste köpa en ny... Kanske jag ska göra idag?
Har du rosa kamouflage-kläder: Haha, nej, tack gude gud!
Tatueringar du har: Ett hjärta i törnen mellan skulderbladen, en alv i midjan, en paradisfågel i tribalform på höger överarm med lila liljor och vita skogstjärnor runt omkring.
Piercingar du har: Fem i öronen. Hade i tungan.
Handväska eller liknande just nu: Jo, samma som ovannämnda...
Har du glasögon: Trodde det stod solglasögon! Hahaha! (bara roligt för de som läst mitt förra svar) Men ja, jag har glasögon, men jag använder dem inte allt för ofta.
Hur ser din plånbok ut: Svart skinn med blomma på i samma färg och material. Älskar den!!
Din perfekta Pizza: Bläääää. Men ska det vara nödvändigt får det gärna vara jalapeño på :)
Randigt, rutigt eller blommigt?: Rutigt.

Favoritårstid: Vinter/vår.
Favoritmat och dryck: Mammas kallops eller julskinka. Dryck får nog bli julmust, för det blir så bövelens gott när det bara finns en viss period om året.
Favoritdjur: Hund. Helst Irländs varghund, Berner senner (stavning?), Leonberger eller New Foundland.
Favoritparfym: Genom tiderna; Romance av Ralph Lauren. Just nu: Lovely av SJP.
Favorittv-program: Family Guy. Ingen tvekan.
Favoritämne i skolan: Engelska.
Favoritsysselsättning: Slappa med vänner, utan mål eller tanke.
Favoritbyxor: Mina kapri-träningsbyxor
Dagens låt: Inte igen.... För lång titel. Se ovan.
Favoritregissör: Det blir oavgjort mellan Spielberg och Tarantino...
Favoritartist/grupp: Queen, Rainbow, Bryan Adams, Mama Cass Elliot, Draughty, Phil Collins, Elton John... Massor.

Choklad el. vaniljglass: Choklad.
Gillar du när det åskar: JAG ÄLSKAR DET!!!
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du: Mindre än förr, kanske varannan helg och öl eller sprit eller cider eller vin.
Vad är syftet för Nej: What? Fattar inte...
När ska du festa nästa gång: Sundsvalls kårhus på lördag.
Vad köpte du senast: Öhm... cigg?
Hur mycket pengar har du: Just nu; runt 10.000 kr... men jag ska shoppa idag, så man vet aldrig var det här slutar!
Hur svarar du i telefonen hemma: Hallå...
Hur svarar du i mobilen: Ja? Hej. Tja. Hallå eller! (med grov göteborska).
Vem ringde du senast: Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0