Ett till test

100 saker om mig...


1. Fullständigt namn: Ida Maria Helena Svensson
2. Ålder: 24
3. Vart bor du: Härnösand
4. Bor tillsammans med: Ingen
5. Husdjur: Silverfiskar?
6. Färg på ditt hus/lägenhet: Tror det är typ orange... kanske ockra?
7. När är du född: 18 september 1984
8. Klass:
Lärarutbildning, engelska. Bild för tillfället
9. Vilket år tog du studenten: -03
10. Något jobb: Näpp
11. När ska du sova ikväll: Vet inte. Kanske runt 01?
13. Duschat idag: Njae, tar det efter Body Pumpen ikväll.
14. Kramat någon idag: Täcket.
15. Pussat någon idag: Nej.
16. Vad har du ätit idag: Inget än.
17. Dagens kläder: Svarta pirat-träningsbyxor, nån t-shirt, benvärmare. Ska ju iväg och pumpa strax ;)
18. Dagens smink: Inget. Finns det någon idé när man ska svettas?
19. Dagens sötnos: Pappa. (fars dag)
20. Dagens roligaste: Har inte hänt så mycket än.
21. Har du många vänner: Nja, ett par nära, några fler "övriga"
22. Hur många har du kysst: Hur ska jag kunna komma ihåg det?
23. Vem kramade du senast: Sandra S
24. Föredrar du tjejer eller killar? Killar
25. Hur många har varit otrogna med dig: Två. En var gift.
27. Har du pojk-/flickvän: Näpp.
28. Vem pratade du i telefon med senast: Maria
29. Vem fick du senast sms ifrån: Syrran

FAVORIT
31. Film: Alltid Independence Day!
32. Låt: Oj, mååååånga.
33. Mat: Mammas kallops
34. Dryck: Starbucks vanilj-latte
35. Färg: Lila och grön
37. Stad: Finns många, men jag gillar storstäder
38. Land: Irland
39. Ämne i skolan: Engelska
40. År: Vilken fråga....

SENASTE
41. Personen du tänkte på: Syrran
42. Personen du kysste: Ska jag komma ihåg vad han hette?
43. Gången du: Huh?
44. Gången du grät: Oj....i torsdags? Till film...
45. Pizzan du åt: Vet inte, var så längesen.
46. Gången du var i Göteborg: I somras, allra senaste var nog när jag svirade runt med svågerns brorsa i slutet på augusti... Jävligt rolig kväll/natt!
47. Gången du var i Stockholm: I somras, på centralen, på väg hem.

48. Gången du var full: Förra lördagen
49. Gången du var på konsert: I juli. Iron Maiden på Ullevi.
50. Personen som såg dig gråta: Såg Lisette när jag grät till filmen?

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ute och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa.
54. Tvspel eller Dataspel: Tv-spel. Mario Cart, Singstar, dansmatta och Buzz!
55. Singel eller upptagen: Singel, då får man göra vad man vill, med vem man vill (nästan).
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Har varit både Lunarstorm och Helgon-medlem, men det var lääääängesen.
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel: Ingetdera
60. Svart hår eller blont: Blont
61. Blåa ögon eller bruna: Blåa
62. Choklad eller lakrits: Lakrits.
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Höger eller vänsterhänt: Höger
65. Coca Cola eller Fanta: Varierar med Fanta när jag inte tar Cola.
66. Pizza eller kebab: Kebab
67. Randigt eller Prickigt: Prickigt.
68. Älska eller älskas: Älskas
69. Leva eller dö: Leva

ANTAL

70. personer du älskar: Oj... 5-6?
71. Personer du hatar: Ett par stycken
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: Räknas familjen och vännerna? Annars en person.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: Vadå, ska man föra anteckningar??
74. Glassar du ätit på en dag: Vet inte.
75. Festivaler du ska på detta år: Inga.
76. Gånger du haft minnesluckor på: Huh?
77. Gånger du har slagits: 3 eller 4...
78. Personer du saknar just nu: Alla hemma i Alingsås/Göteborg/Borås!
79. Gånger ditt hjärta brustit: Jag har inte gett bort mitt hjärta helt och hållet än, så inga (hittills).

VEM

80. Vill du kyssa nu: Jadu! Det kan du fundera på ;)
81. Ska du träffa imorgon: Kanske Ida, gubbarna på vaktmästeriet, sen Ann och Janet (lärarna), sen Tor, Stefan och Helen på valberedningsmöte.
82. Sjöng du senast för: Ida, när vi pluggade i torsdags.
83. Hade du senaste en msn konversation med: Pippi
84. Spelade du tv-spel med senast: Syrran, svågern och svågerns bror.
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: min Maria. Har ingen annan att ta med...
86. Vill kasta en sten i huvudet på: Alla som är självupptagna.
87. Förtjänar att dö: Släpp ut alla pedofiler i skogen, så får vi jaga dem med gevär och hagelbössor!
89. Ville du sova jämte inatt: Nån med kroppsvärme.


VAD
90. Gör dig glad: Uppmuntrande ord.
93. Önskar du att du slapp göra: Allt som är jobbigt.
94. Vill du ha nu: En förmögenhet.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En Mini-Cooper, cabriolet. (skulle aldrig hända, men drömma får man!)
96. Längtar du till: Julen!
97. Tycker du om dina betyg: De duger...
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag lyssnat för mycket på folk som vill mig illa.
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag lärt barn läsa.
100. Hur mycket är klockan: 14.04


Kommentarer
Postat av: Fraj

Hahahaha! Nån med kroppsvärme, den var fan bra. Jag brukar säga nån med puls:P

2008-11-11 @ 10:59:53
Postat av: IdaS

Hehe, ja jag kände att det var det jag saknade ;)

2008-11-11 @ 12:52:45
URL: http://idasvensson84.blogg.se/
Postat av: Martina

haha nyss skrivit samma test i min blogg åsså går jag in på din å ser att du också gjort det :) det var många saker jag inte visste :)

2008-11-11 @ 16:08:06
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: IdaS

Bra! Då har testet uppnått sitt syfte! hehe ;)

2008-11-12 @ 11:39:11
URL: http://idasvensson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0