en dag, ett liv

Har precis kommit hem från träningen och darrar lite i musklerna fortfarande. Idag lade jag på mer vikt och det kändes verkligen... vet inte om jag överdrev lite med att gå från 2 till 6 kilo på biceps, men det kan jag leva med. Det sträckte dock lite obehagligt i underarmarna för att jag fick krama så hårt om stången för att inte tappa den. Tror jag tar 4 kilo nästa gång.
Jag är ganska säker på att det kommer kännas imorgon, och det ska bli skönt. Hör ni att jag ojjar mig, så är det inte klagan, utan "yes! Vad gött det sträcker!"  ;)

Det känns bra att ha kommit igång igen. Det var så längesen jag satsade helhjärtat på träningen, så jag känner mig riktigt duktig nu! Bara jag lyckas hålla det uppe med stavgång hemma över jul, så ska nog detta fixa sig bra.
Har bara vart lite dålig med viktklubb på senaste, men det kan jag alltid sparka igång igen.


(Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan! Här hade jag skrivit om vad vi gjorde i skolan idag, men nu är jag så förbannad på att det försvann att jag skiter i det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0