Det närmar sig med stormsteg...

...det där vi kallar jul... Herregud, jag hinner inte med! Det känns som det är en evighet tills jag ska åka hem, men det är ju bara 3 veckor kvar! Och jag har massor att fixa innan dess! Jag måste köpa grunden till några julklappar (kan inte förklara mer ingående här), fixa med fördjupningsarbetet i bilden, ordna med det praktiska inför hemresan... Det skulle dessutom vara skönt att kunna göra klart nästan hela nästa portfolio innan jag åker hem, så kan man slappna av med det.
Hur ska jag hinna? Jag måste nog helt enkelt ta tillvara på varje dag som går nu...


Idag var en kort dag i skolan, 8-12. Skönt! Det är också väldigt skönt att veta att vi bara har EN innevecka kvar nu, sen behöver jag inte träffa de utav mina klasskamrater som är såååå dumma i huvudet. Vissa kommer jag däremot jättebra överens med (Ida inkluderad ;D), och de kommer jag kanske inte sakna direkt, men de är ljusglimtarna på inneveckorna.

Kommer knappt ihåg vad vi gjorde idag... Känns inte som nåt vettigt alls, men en utav grejerna ska dokumenteras i portfolion, så det är väl bäst att jag försöker komma ihåg just den.


Sen har jag bara slappat resten av dagen. Somnade vid 17 och vaknade först vid 20 (hade ställt klockan på halv sju). Det var ju lite dumt, för Ida och jag tänkte eventuellt spendera kvällen hos Anna, men jag orkade verkligen inte. Hur kan något som ska vara utvilande vara så fullkomligt uttröttande?
Tror iofs att jag har en förkylning på gång och jag har inte sovit ordentligt på hela veckan, så det var väl dags att det kollapsade nu...

Sen var jag nere en sväng hos Sandra på OKQ8 och köpte cigg, julmust och grillchips. Beväpnad med detta och min stickning, gick jag upp till Lisette's lägenhet för att hålla hennes katt lite sällskap. Liz är bortrest den här helgen och katten mår inte så bra av att vara ensam för länge, så jag satt där och tittade på film, med en galet glad katt i knät. Jättesöt!

Nu tänkte jag väl sjunka ner i duntäcket och titta på ytterligare en film och smutta på lite varm choklad... Vi får se hur lång tid det tar innan jag somnar inatt, men som det känns nu kommer det nog inte bli några problem.

Imorgon blir det plugg för hela slanten! Kanske hittar på nåt med tjejerna fram på dagen? Det hade ju varit oerhört trevligt ;)

Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0